Şimdiye kadar okuyup da beğenmediğim herhangi bir Tess kitabı olmadı ama Buz Gibi Soğuk beni resmen kendine hapsetti. Kitabı neredeyse elimden bırakmadan 1,5 günde bitirdim ve kabul, gözlerim çok ağrıyor. :) Spoiler vermek istemiyorum ama seriyi okuyanlar son bölümde sürpriz bir isimle karşılacaklar. O isim ve Julian, son sayfaları bir kaç damla göz yaşı ile çevirmeme sebep oldu. Mükemmeldi.
Her deneyimin, her yanlış kararın bize bir şeyler öğrettiğine inanıyorum. Bu yüzden, hata yapmaktan korkmamalıyız. Ben bir şeylere balıklama dalmayı seviyorum ve bazen kendimi kaynar suyun içinde buluyorum. Ama sonunda her şey bir şekilde halloluyor.