"Oysa ben bütün vakitlerimi, hatta bütün vakitlerimden daha çoğunu, yeryüzünün bütün vakitlerini sana ayırmak istiyorum; seni düşünmek ve seni yaşamak için."
Okumayan insanı kitap okumaya başlatabilecek bir kitap. Sonuna kadar merakla okuyorsunuz. Sonuna gelince hani bazı kitaplarda olur ya gözlerinizi kapatır da o anı yaşamış gibi olursunuz ya işte tam manasıyla o duruma düşebilirsiniz. Sanki o tüfeği elinize siz alıyorsunuz gibi hissetiriyor. Sayfa sayısının azlığıda dikkate alınarak hiç kitap okumayan insanın bile okuması gereken kitap.