Dünyanın en iyi aşk hikayesiymiş ..Kime göre neye göre ama bana göre değil. Büyük bir beklentiye girmemeli. Sakince öyle bir kafa dağıtayım diye okunmalıdır.
Avıla varıncaya kadar ağzımızı açıp tek kelime konuşmadık. Hem konuşmaya ne gerek vardı? İnsan her şeyi anlatamaz,zaten kelimeler de her şeyi anlatmaya yetmez..