Öncelikle çok etkilendiğimi söylemek isterim
Çılgınlar gibi kitabı düşünmekten uyuyamıyorum şu an :) Livaneli’nin okuduğum 2.kitabı çok düşündürücü hayret edici konusu kurgusu inanılmazdı sürükleyiciydi her sayfasını merak ederek okudum spoiler vermek istemediğim için sonlandırıyorum.
Aşk denen şey bazen yürür bazen uçar bazen koşar biriyle birlikte bir başkasıyla ölümcül yürüyüşe çıkar üçüncü buzdan heykele çevirir dördüncü atar alevlerin içine birini yaralar öldürür ötekini de aynı anda çakıp sönen bir şim şeye benzer geceleyin saklar Şafak’ta zapt edilecek olan kaleyi çünkü dayanacak Güç yoktur karşısında