Kurgusuna hayran olmamak elde değil. Yazarın dili olay örgüsü son derece muazzamdı. Yazarın kalemiyle tanıştığım ilk kitabıydı asla unutmayacağım.::...
Tanrim, gozlerimizin görmemesi ne büyük bir eksiklik , görmek, görmek, belli belirsiz birer gölge halinde bile olsa görebilmek, bir aynanin önünde durmak ve koyu, zor görülen bir lekeye bakip, bu benim yüsüm diyebilmek, öteki isikli seyler bana ait degil.