Hayata tersten başlamak...
Yaşlı bir adam olarak doğmak ve giderek gençleşmek ve bir bebek olarak sona yaklaşmak nasıl olurdu? Hiç düşünmemiştim bunu. Bunun hayatımıza etkisi nasıl olurdu? Neler yaşardık? Yazarın bu çarpıcı hikayesi etkileyiciydi. Sürecin nasıl ilerleyeceğini merakla takip ettim. Tavsiye ederim.
Hayat değişir.
Aşkı kaybederiz.
Arkadaşlarımızı kaybederiz.
Hiç kaybetmeyeceğimizi sandığımız parçalarımızı kaybederiz.
Sonra, biz farkına bile varmadan bu parçalar geri gelir.
Yeni bir aşk başlar.
Daha iyi arkadaşlıklar ediniz.
Ve aynaya daha güçlü, daha bilge bir versiyonumuz bakar.
Bir şeyler ne kadar kötüye giderse gitsin iyi günler de gelecektir.
Güzel günler yaşayacağınızı ummak ve hayatta karşınıza çıkan gülümsemeleri, neşeleri kabul etmek hayatta ihtiyacınız olan şeydir.
Preetham Mohanty