Uzun zaman sonra okuduğum sürükleyici bir kitap. Akıcı bir dili ve üslubu var. Tam tadı damağınızda kalacağı zevkten bir roman tarzı. Değişik betimlemeler, bazı karakterler ve mekanların gerçek hayattan esinlenmesi de ayrı bir güzellik ve yorum katmış. Okuyacak arkadaşlara şimdiden keyifli okumalar dilerim .
Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.