Kitap, kesinlikle keyifli ve hatta farklı bir bakış açısı getirmek adına yararlı da ne var ki kitaptaki baskın olan "ben" dilinden rahatsız oldum. Ben hoşum, ben fitim, şıkım ; beni herkes beğeniyor, ben akıllıyım, ben, ben...( ben neymişim be abi)
İşte bu rahatsız ediciydi. Yazarın daha önce "Lirik Prenses" isimli kitabını okumuş ve çok sevmiştim ama bu kitapta bir şeyler beni hayli rahatsız etti. Kişisel gelişim formunda yazılmış bir roman. Kurgusu da güzel keşke bir nebze daha mütevazı olsaydı başkişi.