Erkekler ve kadınlar ilişkilerinde, kendi almak istediklerini verirler. Her biri yanlışlıkla diğerinin kendisiyle aynı arzu ve ihtiyaçlara sahip olduğunu sanır.
Olumsuz duygular bastırıldığında olumlu duygular da bastırılır ve sevgi ölür. Tartışma ve kavgalardan kaçınmak kuşkusuz sağlıklı bir şeydir, ama bunun yolu duyguları bastırmak değildir.