Farabi şöyle diyor;
Her halini anlatan değersizleşir , herkese güvenen yolda kalır , her sırrını açığa vuran yalnızlaşır , her bildiğini söyleyen cahil kabul edilir.
Farabi
Elimden kitabı indirdim ve bitti uzun yolculuğa çıkmış gibi hissediyorum , içinde bulunduğum birçok an o kadar canlı o kadar gerçekçi ki adeta romanın içinde yaşayarak sayfaları çevirdiğimi anımsıyorum . Okuyacaklarım listesine ekleyebilirsiniz keyifli okumalar.
Anna KareninaLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Yayınları · 202555,7bin okunma