Gaye Safi

@Gayesafi·
·
sabitlendi
"Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım."
Reklam
"Aşk dünyadaki en tehlikeli, en öldürücü duygudur"
Sayfa 106·Kitabı okudu
“Kimse kimseyi bilemez. Çünkü herkesin anlattıklarının bir kısmı kurgudur, kiminde daha az, kiminde daha çok.”
Sayfa 83·Kitabı okudu
“İşte anahtar kelime bu; hayatın özü, büyük sırrı; olmazsa olmazı: Unutmak. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı. İnsan, unutmadan hayatını sürdüremez."
Sayfa 31·Kitabı okudu
“İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor.”
Sayfa 16·Kitabı okudu
Reklam