Mutluluğun bir formülü yoktur.Matematiğe benzemez.
X 'e değer verip bulamazsın.Herkes için aynı şey değildir.Görecelidir. Elinde tutamazsın mutluluğu.Ansızın bir an terk edebilir seni. Gitmemesi için saramazsın, saklıyamazsın.
Mutluluğu rafa kaldıramazsın. Bekletilmeyi sevmez. Mutluluğun nerede olduğunu soramazsın kimseye.Çünkü senin içindedir.Kalbinin kilitli bir odasında. Anahtarı bulup onu oradan çıkarmanı bekliyor.Senin de yapman gereken şey anahtarı bulma. Mutluluğun anahtarını. Ama nasıl bulacaksın?Başkasına değil kendine sor:"Nasıl mutlu olurum?"diye. Çünkü yerinde sayarak bulamazsın, araman gerek.
Kimisi parayla mutlu olur. Kimisi başarıyla,kimisi arkadaşlarıylai ailesiyle,kimisi sevmekle,sevilmekle, kimisi ise yaşamakla.
Sevdiklerinin bir gülümseyişi mutlu edebilir seni ya da hayvanların karnını doyurmak, yıldızları izlemek, dilek tutmak...
İlla büyük bir şey olmak zorunda değil. Su içmekle mutlu olabilirsin veye bir sözle. Mutluluğu o kadar uzakta arama.Bazen yakınında baş ucunda olabilir.
Sen de bir an önce bul mutluluğunun anahtarını. Onu o odadan çıkar. Bırak serbest kalsın artık.Senin de yüzün gülsün. HAKEDİYORSUN.