Gece Okur

Ben çok ağladım. Ağlamak istediğinde ağlaman lazım. Yüreğin ağlıyorsa, sen de ağlamalısın. Böyle böyle yavaşça iyileşiyor insan.
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Duvarın bir yüzünü dolduran bu kitaplık, çocukluk hayalinin gerçeğe dönüştüğünün simgesiydi.
Alıntı

Gece Okur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·198 syf.·
2025 13. kitabı
Leonid Andreyev
7.3/10 · 4.825 okunma
Bırak yüzüme vursunlar, ne olursa olsun! Ruhu bedenden kurtardıktan sonra ne acı kalır ne aşağılanmışlık; askıdaki paltomu dövmelerinden farkı kalmaz...
Sayfa 115·Kitabı okudu
Alıntı
Puanlama Kriterlerim
Kitapları puanlarken herkesin farklı tarzda puan verdiğini fark ettim. Bir kitabı beğenip 6 puan veren de var beğenmeyip 8 puan veren de. O yüzden neye göre puan verdiğim ile ilgili bir ileti yazmak istedim. Belki akım olur ve sizlerinkini de öğrenmiş oluruz ☺️ 📚 10 Puan: Eğer bi kitabı okuduktan sonra hiç bir olumsuz eleştiri yapmıyorsam o kitaba 10 puan veriyorum. Yani kitap benim için mükemmel olmalı. Bu yüzden on puan verdiğim kitapların sayısı fazla değil. 10 puan verdiğim kitaplar genelde bana harika hissettirmiş kitaplar oluyor. Yani biraz da duygularımla puanlıyorum diyebilirim. 📚 9 Puan: Okuduğum kitap çok güzelse ve çok beğendiysem ama mükemmel değilse 9 puan veriyorum. Farklı olmasını istediğim bir yer olduysa, rahatsız olduğum bir sahne olduysa, kitap uzun yada kısa geldiyse ama buna rağmen çok güzelse 9 puan veriyorum. Yani çok beğendiğim ama 10 puan veremediği kitaplara 9 puan veriyorum. 📚 8 Puan: Okumaktan keyif aldığım, zamanımı ayırdığım için memnun olduğum ve beğendiğim kitaplara 8 puan veriyorum. Ufak tefek eleştirilerim ve beğenmediğim yerler olsa da bunları görmezden gelmemi sağlayacak kadar güzelse ve 9 puan verecek kadar beğenmediysem bu puanı veriyorum. 📚 7 Puan: Okurken keyif aldığım ve beğendiğim bir kitapsa ve eksileri ile artıları birbirini dengeliyorsa 7 puan veriyorum. Yani beğenmediğim yönleri varsa ama beğendiğim yönleri ile eşit düzeyde yada beğendiğim kısımlar biraz daha ağır basıyorsa 7 puan veriyorum. 📚 6 Puan: Az öncekinin aksine beğenmediğim kısımlar daha ağır basıyorsa 6 puan veriyorum. Bu puanı verdiğim kitaplar genelde memnun kalmadığım ve beklentimi karşılayamamış kitaplar oluyorlar. 📚 5 Puan: Benim için ortalama olan, okumasam da olurmuş dediğim kitaplara 5 puan veriyorum. Bu kitaplar genelde kimseye önermeyeceğim yada
1000Kitap