Gece Okur

5/10
·472 syf.··
2025 4. kitabı
Beyza Alkoç Enkaz Altındakiler Ben bu kitabı çok övüldüğü ve bir arkadaşım tavsiye ettiği için başladım. Kitabın anlatımı basitti , gayet güzel akıyordu. Konusu da güzeldi bence. Ama aşırı bir wattpad havası vardı. Bu Wattpad tarzı denen kitapları okumadım ama insan az çok anlayabiliyor. Sürekli hastalanan güçsüz kız, duygularını göstermeyen tramvası olan ve kıza bir anda aşık olan bir erkek. Klişeler ile dolu bir kitap. Ben okurken cringe buldum açıkcası. Sevenlere saygım sonsuz ama çok daha güzel kitaplar okuduğum için bu kitap ortalama kaldı.
1000Kitap
Enkaz AltındakilerBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20227,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Gece Okur

, bir kitap okudu
5/10
·472 syf.··
2025 4. kitabı
Beyza Alkoç
7.9/10 · 7,5bin okunma
6/10
·344 syf.··
2025 3. kitabı
Selin Solaris Fantom Etkisi - Ölümün Kalbi Kitaba başlamadan önce bir çok varsayımım vardı. Kitabın ince olması beni aşırı şaşırttı. İkileme olduğu halde final kitabının ince olmasına anlam verememiştim. Daha sonra ilk sayfayı açtığımda puntolarının normalden büyük olduğunu gördüm. Ayrıca yazarın kitabı çıkardıktan hemen sonra yayınevi değiştirmesi ve bu kitabı neredeyse hiç bahsetmemesi, bana yayınevi değiştirmek için bir an önce acele ile yazılmış gibi geldi. Kitabı daha okumadan aceleye getirilmiş olduğunu düşündüm ama tüm bu düşüncelerimi bir kenara bırakıp kitabı okumaya başladım. İlk kitap beni çok sinir ettiği için (çok fazla soru işareti bırakarak kitap bitmişti ve kitabın başında oluşan hiçbir soruya cevap verilmemişti) ikinci kitaba merakla başladım. Kitap gayet sürükleyici ve akıcıydı. Okuması zevkliydi. Ama tahmin ettiğim gibi aceleye getirilmişti. Sonunda bir savaş sahnesi vardı ve o sahneye zaman atlaması ile geldik. Evet zaman atlaması olabilir kitaplarda ama burası yazmamak için atlanmış gibiydi. Önemli bir yerdi ve güzelce açıklanması gerekiyordu. Ayrıca bazı noktalar çok saçma kaldı. Bir yumurta meselesi vardı onun amacı, ne için olduğu, neye yaradığını, ne için kullanıldığı hiçbiri söylenmedi. Sanki onun da bir hikayesi vardı ama yazılmaktan vazgeçilmiş gibi geldi bana. *Spoiler: kitabın sonunda ana karakterlerden biri öldü ama o kadar üstünkörü anlatıldı ki ben hiç bir şey hissetmedim ki ben, yan karakterler öldüğünde bile çok üzülen biriyim. Üzerinde durulmadı ve bir anda oldu bitti.* Spoiler bitti. Bir serinin son kitabı böyle olmamalıydı bence. Kitabın potansiyeli çok yüksekti, yazarın anlatımı da güzeldi ama daha çok işlenmesi gerekiyor diye düşünüyorum.
1000Kitap
Fantom Etkisi - Ölümün KalbiSelin Solaris · Artemis Yayınları · 2024157 okunma