Bu dünyada hiçbir şey mükemmel değildi. Her zaman artılar, eskiler vardı. İnsan yine de yapabileceğinin en iyisini yapmak, bardağın her zaman dolu tarafını görmek mecburiyetindeydi. Gerçeklik buydu.
"Herkes kendini farklı şekillerde ifade etmek ister, Başkomiser. Göreviniz sırasında sizin de her defasında bu durumu gözlemlediğinize hiç şüphem yok. Ben kesinlikle çok sık karşılaşıyorum. Her birimiz ne kadar saçma ve tuhaf olsa da davranışlarımızı mantığa bürümek isteriz. Herkes haklı olduğu düşünülsün ister. Zihinsel problemleri olanlar bile. Muhtemelen özellikle de zihinsel problemleri olanlar."