Gece

Gece
@Gecenindibinde
Herkesin sevmediği bir geçmişi var!
Alaz olmak başka
"Özlemiş gibisiniz bayım?" - Gibisi az kalır kadın, özledim.
Alıntı
Reklam
Birisi çıkıp "1+1=11" demiş, Tugay Demir Çeviker demiş ki; "Gülüşü ömrümü uzatmadı, gülüşü uğruna ölebiliceğimi hissettirdi. Seneler önce girilen iddia, en güzel tebessümle kaydedildi."
Alıntı
Aşkta ikinci şans var mıdır sizce?
1000Kitap
"Bestegül" "Efendim?" "Yakından daha güzelsin," "Eyvallah," "Eyvallah bizden,"
Alıntı