Eskiler bir santim bile ilerleyemediklerini söylemek istediklerinde "bir arpa boyu" bile gidemediklerini söylerlerdi. Sanırım gelecekte daha bilimsel olup(?) "bir santim" bile ilerleyemediklerini söyleyecek insanlar. Doğadan kopuşun uzantıları işte.
Virüs sırasında anladık ki insan kadar insanlık da hasta olur. Hatta insanlığın hastalığı insanın hastalığından daha şiddetli geçiyor. Çünkü insanlık hasta olduğunda herkesin davranışı değişiyor...