Psikopat || Mihri Mavi(Kitap Yorumu)
.
.
Herkese yeniden merhaba millet! Yeniden karşınızdayım . E yeni haftanın son günlerinde keyfiler nasıl? Yine eleştiri topuna tutacağım bir kitap ile geldim.Bu kitapların yorumunu bir an önce bitirip sevdiğim ve okunmaya değer düşündüğüm kitapların yorumu daha sık gelecek. Bu kitapların yorumunu ısrarla girmemin nedeni hâlâ bu kitabı okuyan ve kitabı kutsallaştıran bir kitlenin olması. Her neyse yorumuma gelecek olursam⬇️
.
Bu kitabı ilk kez ortaokul son sınıfta devamını ise lise birinci sınıfta okudum. Seri şu an üç kitap ve hala(!)bitmiş değil. Ayrıca yan karaktere ait olan bir de Sosyopat Pislik kitabı var. Kitabın adlarını oku hizaya gel resmen. Asla ve asla beğenmediğim, sizin de okumanızı tavsiye etmeyeceğim bir seri. Sert çocuk ve o çocukla hiç olmadık bir zamanda karşılaşan kız hikayelerinden bıktım🤦️.Ayrıca kitaptaki kızın,çocuğun onu boğma girişimine rağmen hâlâ onun peşinde gezmesine mi yanayım; böyle mafyavari olayların liseli gençlerin başına gelmesine mi?Üstelik 'psikopat' tayfamız,okula asla uğramamalarına rağmen sınavları sorunsuz geçiyorlar. Bir tane insan da çıkıp demiyor ki bunlar nasıl liseli?Devamsızlıktan bile mi sınıfta kalmadınız?Ay,deliriyorum resmen! Bol mantık hataları içeren bir kitap nasıl olur? Alın size somut örneği. Kızın en yakın arkadaşının babasının nerede olduğu bilinmemesi ve babasının ünlü iş adamlarından biri olmasına ne demeli? Üstelik adamın da kızından yeni haberdar olması. Neler neler var kitapta.Müge Anlı programına konu olacak cinsten yani.Bu kadar bariz mantık hataları olmasına rağmen hala kitabı baş tacı olarak görenler var. Şimdi şey diyenler de oluyor: Seriyi madem sevmedin diğer kitaplarını niye aldın?Maalesef hiç beğenmediğim huylarımdan biri:Başladığım serinin sonunu merak