Soner Kandemir

Soner Kandemir
@Genckalemler
Ne efsunkâr imişsin âh ey dîdâr-ı hürriyet, Esîr-i âşkın oldum, gerçi kurtuldum esaretden.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Uğur Karabürk

, bir kitap okudu
8/10
·146 syf.·
5 günde okudu
·
2026 20. kitabı
Alejandro Zambra
7.7/10 · 2.412 okunma
Soner Kandemir
💫
Puan vermedi·224 syf.··
Beğendi
·
2018 3. kitabı
'Ermeniler bir zamanlar kendilerini Acemlerle bir sanarlardı. Sonraları büsbütün ayrı ırk sandılar. Halbuki Ermeniler Türklerle aynı ırktandırlar' 'Ermeniler ve Türkler; müşterek vatan kardeşleriyiz. Ve aynı ırka mensubuz. Türkler ve Ermeniler, birlikte öz medeniyetimize dönmeliyiz.
Ermeni DosyasıKazım Karabekir · Emre Yayınları · 2005103 okunma
Ida Reid isimli okura yanıt verildi
Soner Kandemir
Sevgili Hamida Hanım, Ordularımız derin bir savaştan çıkmış, ağır yaralar almış ve yıpranmıştı. Bu şartlar altında dönüp yardımınıza gelebiliyorsak sonuna kadar yanınızda olduğumuzun bir göstergesi değil midir? Kudretli Türk Imparatorluğu maalesef yok. Haziran krizi açısından ne demek istediğinizi anlayamadım özür dilerim. Konuya dönecek olursak Türklerin birbirlerine karşı tarih boyunca savaşmaları kendilerine çok zarar verdi, çok uluslu yapı kurmakta bir diğer zarar olarak eklendi. Türkiye'den toprak hak ettiğini söyleyen Ermenileri kırarsak haksız oluruz. 1914'den sonra Türk devletleri işgal edildiğinde herkesin canı fazlasıyla yandı. Avrupalılar, Türkiye Türklerinin bağımsızlığı üzerinde çok baskı kurdu harpte yenemeyip masada İngilizler Ermeni meselesi hakkında 'siz soykırım yaptınız' diyordu. Bu durumda bir devletin zarar görmemesi ve avrupalılara teslim olmamak için içeride ve dışarıda akıllıca hamleler yapması gerek. Saldırgan yani onlara göre barbar olan Türk eğer onların iddialarına doğruluk payı bıraksaydı bugün biz hala bağımsızlığımız için savaşıyor olurduk. Mesela Mustafa Kemal Atatürk,Nutuk eserinin 348 sayfasında bu olaydan bahsediyor. Ayrıca Kazım Karabekir yazdığı tüm eserlerinde Ermeni vahşetini ve yaptıklarını belgeleyip cevap olarak sunmuştur. Biliyorsunuz ki bugün hala devam eden Ermeni zırvalığında bile yanımızda herhangi Avrupa devleti yok. Türkler ve Türk devletleri olarak hep yalnızız. Mustafa Kemal'in Ermeni politikalarını da araştırabilirsiniz. Bizim ermeni sevici olduğumuzu düşünüyorsanız bizi çok üzersiniz, şu an ermeniler ile yaptığınız savaşta daima sizi destekliyoruz. Şehitlerimiz var hepsinin mekanı cennet olsun. Fakat tarihi böyle yargılamamak gerek. Sırp, ermeni, acemler veya çinliler bizim dostumuz değil. Kendi adıma konuşmak istersem benim hiç dostum değil, hepsi vahşeti seven ırklardan bazıları fakat iyisiyle kötüsüyle dedelerimiz savaşmış, politikalar kimseyi üzmemeli,kimseyi ayrıştırmamalı. Emin olun sizin canınız bizim canımız. Esen kalın efendim, hürmetler diliyorum.
Puan vermedi·224 syf.··
Beğendi
·
2018 3. kitabı
'Ermeniler bir zamanlar kendilerini Acemlerle bir sanarlardı. Sonraları büsbütün ayrı ırk sandılar. Halbuki Ermeniler Türklerle aynı ırktandırlar' 'Ermeniler ve Türkler; müşterek vatan kardeşleriyiz. Ve aynı ırka mensubuz. Türkler ve Ermeniler, birlikte öz medeniyetimize dönmeliyiz.
Ermeni DosyasıKazım Karabekir · Emre Yayınları · 2005103 okunma
Ida Reid isimli okura yanıt verildi
Soner Kandemir
Hamida Hanım, Azerbaycan için hangi yol daha iyiyse o yolu politika edinmeniz daha iyidir. 1918'de yanınızdaydık çünkü orası sadece sizin değil Türkiye Türklerinin de toprağı, Türkiye'de aynı şekilde. Ayrıca şunu belirtmemiz gerek Ermenilere sempati duymuyorum. Şu anda nasıl devletimiz için Suriye'de ölüyorsak ve Suriyelilere sabır çekiyorsak olay sadece bu.
Puan vermedi·224 syf.··
Beğendi
·
2018 3. kitabı
'Ermeniler bir zamanlar kendilerini Acemlerle bir sanarlardı. Sonraları büsbütün ayrı ırk sandılar. Halbuki Ermeniler Türklerle aynı ırktandırlar' 'Ermeniler ve Türkler; müşterek vatan kardeşleriyiz. Ve aynı ırka mensubuz. Türkler ve Ermeniler, birlikte öz medeniyetimize dönmeliyiz.
Ermeni DosyasıKazım Karabekir · Emre Yayınları · 2005103 okunma
Ida Reid isimli okura yanıt verildi
Soner Kandemir
Bugün bir ayrım yapabiliriz. Bugün azgın ırklara karşı keskin olarak kendimizi ayırabiliriz fakat bu ayrımı yaparken bile 'Türkiye'nin menfaatleri için içerimizde barındırdığımız ulusları kandırmamız gerek. Şöyle toparlayalım, Şeyh Said isyanı İngiliz menşeili, o isyan yüzünden Musul'u kaybettik. Eğer biz zararsız kürtlere de o zamanda baskı ve şiddet uygulasaydık tepemizde Avrupalılar olacaktı.