Giordano Bruno

Giordano Bruno
@Geronjmo
Çok zaman kaybettim.Çok zaman ve biraz ümit. Yaşamak bu galiba. İnsanları eskisi kadar sevmemek. İnsanları ve eşyayı.Galiba ölmek de bu.. #85745189 #116298109
Kim takar Darwin'i? :/
2012'deki Gallup anketine göre ABD'de nüfusun yalnızca yüzde 15'i Homo sapiens'in herhangi ilahi bir etki olmadan doğal seçilimle evrimleştiğine inanıyor; yüzde 32’si insanların milyonlarca yıl içinde erken yaşam formlarından günümüze evrimleştiğini ancak tüm bu sürecin tanrı tarafından yönetildiği inancını sürdürüyor; yüzde 46'sıysa Kutsal Kitap'ta anlatıldığı gibi tanrının geçtiğimiz 10 bin yılda insanlara günümüzdeki halini verdiğini düşünüyor. Ortalama üç yıllık üniversite eğitiminin bu görüşler üzerinde hiçbir etkisi olmadığı gibi aynı anket üniversite mezunlarının yüzde 46'sının Kutsal Kitap'taki yaratılış hikâyesine inanırken, sadece yüzde 14'ünün hiçbir ilahi etki olmadan insanların evrimleştiğini düşündüğünü ortaya koyuyor. Yüksek lisans ve doktora dereceli mezunlar arasında Kutsal Kitap'a iman etme oranı yüzde 25'ken, türümüzün yaratılışında tek başına doğal seçilime itibar edenler toplamın sadece yüzde 29'unu oluşturuyor.
İnanç
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Çok yorgunum Beni bekleme kaptan Seyir defterini başkası yazsın Kubbeli, çınarlı mavi bir liman Beni o limana çıkaramazsın...
1K
Bazı karanlık noktalara ışık tutacağına inanan her ruh bilimci, kendi zaaflarını da itiraf etmek zorundadır.
1000k
Kayıp bir şeyler var aramızda Bilmediğim halde ziyadesiyle mahvolmuş derin bir hal
"Sözcüklere gerek kalmadan beni anlayacaklarını sandım."