Bugun her şey daha da kötü. Artan nüfüs, yemeğe , ilaca , temiz suya erişimi olmayan milyonlarca insan ve pandemi döneminde bile milyar dolarlarını arttıran , emek hırsızı küçük bir kesim. Dünya bu dengesizliği kaldıramaz.
İstenildiği gibi olan ya da olmayan şeylere üzülmekle o kadar zaman harcıyoruz ki treni kaçırıyoruz. Hayat kendi yolunu bulur ve her şey olacağına varır. Sadece yaşa ve bırak olsun gitsin.