Dilerim hayat bize adil davranmadığında , biz kendimize adil davranırız. Çünkü elimizde olmayan onca şeye rağmen , kendimize nasıl davranacağımız kendi elimizde .
“Bir keresinde, ben küçükken bir ağaça tırmandım, şu yeşil , ekşi elmaları yedim . Karnım davul gibi şişti, çok acıdı . Annem elmaların olgunlaşmasını bekleseydin , hastalanmazdın dedi. Şimdi , ne zaman bir şeyi çok istesem , annenim elmalar için söylediği şeyi anımsıyorum . “