“Bir keresinde, ben küçükken bir ağaça tırmandım, şu yeşil , ekşi elmaları yedim . Karnım davul gibi şişti, çok acıdı . Annem elmaların olgunlaşmasını bekleseydin , hastalanmazdın dedi. Şimdi , ne zaman bir şeyi çok istesem , annenim elmalar için söylediği şeyi anımsıyorum . “
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geceleri bizi uyutmayan şey , önceki gün ne kadar uyuyup ne kadar uykusuz kaldığımız değildir aslında . Bizi asıl uyutmayan şey, cevaplanmamış, adete hava da asılı kalmış sorulardır.
Hazır olup olmadığımı bilmiyorum . Hayat, hazır olup olmamamla ilgilenmiyor . Çünkü yüzleşeceklerim çoktan yola çıkmış , bir yarış atı gibi süratle üzerine doğru koşmaya başlamıştı artık ...