Kitap kadın cinayetlerini ve kadının uğradığı her türlü şiddeti araştıran ve “Çok acı var,dayanamıyorum” diye bir not bırakarak 2009 senesinde intihar eden Sosyolog Dicle KOĞACIOĞLU’nu hatırlattı bana..Nihan Kaya’nın birçok kitabını derin bir kalp ağrısıyla okudum ama ilk defa bu kitabında kalbimin lime lime oluşunu bu kadar somut hissettim.İçim acıdı,içim çok acıdı.Çok ağladım okurken …Bir acı bu kadar mı güzel anlatılır,bunlar hep var ama bunları böyle haykırarak anlatan sadece Nihan Kaya oldu benim için…Yüzeğen haberlerden öteye geçiren Nihan Kaya oldu benim için..Yazarın neden sürekli linç edildiğini de bu şekilde anlamış oldum,keşke şehrime gelsen ve sana bir kere sarılabilsem Nihan Kaya… cesaretin için..hayatıma kattığın her güzel kelimen için teşekkür ederim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşamdaki gerçek trajediler sanatsallıktan öylesine uzak oluyor ki bizi yontulmamış şiddetiyle,tutarsızlığıyla,anlamsızlığıyla,zarafetten uzak biçimsizliğiyle yaralıyor.