Şuan da seninle geçirdiğim bu saat büyülü gibi.Aylardır ne kadar karanlık,kasvetli,umutsuz bir hayat sürdürdüğümü kim bilebilir?Hiç bir şey yapmadan,hiç bir şey beklemeden,geceyi gündüzü ayırmadan;ancak ateşi söndürdüğümde üşüdüğümü,yemek yemeyi unuttuğumda acıktığımı hissederek;sonu gelmez keder ve zaman zaman Jane’ime yeniden sarılmak için delicesine istek duyarak.Evet,kaybettiğim gözüme kavuşmaktan daha çok istedim Jane’ime yeniden kavuşmayı.Şimdi nasıl olurda Jane yanımda,beni sevdiğini söylüyor?