İnsanın gece çöktüğünde, yıldızlar belirdiğinde ve hiçliğin ortasında yapayalnız kaldığında neler hissettiğini, hastalık gibi kanını saran yabancı duyguları, hayatın ve gecenin gerçeklerini birer birer başkasına fısıldaması mümkün müdür?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsan bir şeyi biliyorsa biliyordur ve bilmiyorsa öğrense iyi olur. Ve öğrenene kadar en iyisi susmak veya en azından bir şeyler öğrenene kadar ağzını açmamaktır."
İçsem de bir kadeh hayat iksirinden,
Zamansız ayrıldım, bilinsin Fikriye'den.
Bıkmadım ki doyayım o narin ellerinden,
Ümmid-i aşkım saracak seni, cefakâr teninden.
Mustafa Kemal Atatürk