Uzun dönem sosyal hesaplarımın birinde "kitap okumuyorsa evlenme" yazıyordu. Bunun üzerine satranç bilmiyorsa da evlenme diye bir tepki aldım. Ben de bilmiyorum ki dememle şaşırdı arkadaşım. Bu tepkiye iki kere şahit oldum. Her kitap okuyan satranç bilecek diye bir kural var da ben mi bilmiyorum acaba.