Fatma Göktaş

Fatma Göktaş
@Gktsf
Sana nasıl davrandığımın mimarı " SENSİN" .
Çok özür dileyerek bunları yazıyorum. Ama sürekli bir sitem var ya mesaj atmaya korkuyoruz sapık muamelesi görüyoruz diye. Herkes farklı olduğunu iddia eder. Herkes kendince farklıdır. Fakat bizler bunu başta anlayabilecek bir duruma sahip değiliz. Bundandır ki her mesaj atana "sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer." Misali tedbirli davranıyoruz. Profil resmi koyarken bile çekinir olduk. Bu siteyi de amacından saptırmak için o kadar uğraşanlar var ki. İnsanları engellemeyi sevmiyorum. Bir en fazla ikinci uyarımdan sonra engelliyorum ama içim rahat etmiyor. Bugün iki kişiyi engelledim. Çünkü msjlarıyla kullandıkları cümlelerle açık açık engelle demeseler bile beni buna mecbur ettiler. Neden hayırdan anlamıyoruz? Neden bu kadar arsız ve benciliz de bu duruma getiriyoruz birbirimizi?
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Görüyorum ki, başka yollardan gittiğimiz halde ikimiz de aynı neticeye varmışız: İkimiz de birer insan arıyoruz, kendi insanımızı... Eğer birbirimizde bunu bulursak harikulade bir şey olur...
Sayfa 99
Kafeste yanınızda durunca sevmezsiniz. Seviyorsanız uçuşunu seyretmek de her an uzaklara gidebilme ihtimali de ayrı bir heyecan yaratır.
Bugün bindiğim bir otobüste büyük harflerle "kimse kimseye saygı duymak zorunda değil." Yazıyordu. Ben katılmıyorum. İnsan, insanı sevmek zorunda değildir. Fakat saygı duymak zorundadır.