Neyse kabullendim gelmeyişlerini
Her gelmeyişine yeni kitaplar eşlik eder oldu.
Gökyüzüne daha çok aşık oldum.
Şey arada özlesemde geçiyor hemen.
Artık eskisi kadar canımı yakmıyor sanırım bu özlemler.
Sevmiyorum bu kelimeyi ama alışıyorum.
Gelmeyişlerine de,
Özlemlerime de...
Çok şey mi istiyordum.
İçinde altını çizdiğin cümlelerin var olduğu bir kitap.
Ve o kitabı elime alıp o cümlelerin en azından bir kelimesinde kendime rastlamak...
Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama!