Bu kitabı okuyupta beğenmeyen, etkisinde kalmayan okurken gözyaşlarını tutamayan yoktur herhalde. Lisedeyken okuduğum bu kitabı yıllar sonra tekrar okudum ve tekrar tekrar sıkılmadan okuyabilirim her okunduğunda ayrı bir tat alacağımı biliyorum çünkü kitabı bitirdiğimde eksik bir şeyler hissettim dostoyevskinin suç ve cezasından sonra okuduğum en iyi klasik eline sağlık Victor amca.