GİZEM️.️

GİZEM️.️
@Gmystery
𝓔𝓶𝓻𝓮'𝓶♡ anitsayac.com
'İnsanoğlu nedense anlayamadığını kötülemeye meyilli.'
Sayfa 60·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
'Umut hep var. Aşk hep olacak. Olmalı da, yoksa bu dünya başka türlü çekilecek dert değil. 𝓔
Sayfa 16·Kitabı okudu
'Bazen hayal gücü insana köstek oluyordu.'
Sayfa 95·Kitabı okudu
'Yükselmek istiyorsan, en çok kendini eleştir.'
Sayfa 402·Kitabı okudu
'Umutsuzluğa yer yok; Karpuz kabuğundan gemiler yaparak fırtınalı denizleri aşacağım mutlaka.'
Sayfa 161·Kitabı okudu