Biz daha iyi bir dünya hayalinin ortağıyız .Bu hayale ulaşmak gayret ,donanım ve saf bir niyet gerektirir.Bilgimi ,zamanımı ,enerjimi verdiğim yerde bunlar yoksa ve konuşulanlar hayata geçirilmiyor ,sadece lafta kalıyorsa ,ben orada hayal ortağı olmam.Bu şekilde olan ve proje çöplüğüne dönmüş pek çok kuruluşla da tanıştım .