“Bitirdim ben…
Koydum lavtamı kenara.
Mor üçlüler arasında
Gölgeler asılı durdukça
Şakımak da sona erdi,şarkılar da.
Bitirdim ben …
Koydum lavtamı kenara.
Eskiden bülbüller gibi erken,
Çiy düşmüş çalılarda öterken,
Kestim artık sesimi.
Yorgun bir ketenkuşuyum şimdi.
Dudağımdaki ezgiler bitti,
Öttüğüm zamanlar geçip gitti.
Bitirdim ben.
Koydum lavtamı kenara.”