AsilBey

AsilBey
@Gnlmhmt7
Ben çatısı ağlayan evimden yakınırken odama pencere açmayı unuttuğumu, duvarlara çizdiğim resimlerle avunurken resmin ta kendisi olduğumu; ne yazık ki çok geç farkettim.
Yaşayamadıkların yaşadıklarındır aslında...
Reklam
Kendisiyle olan problemi çözemeyen bir başkasıyla iyi olamaz
Duygular
Yolun sonu ya yolsuzluktur ya da anasızlık!
Felsefe-Düşünce
İlk yalan ardından geleceklerin anasıdır. Peki babası kim?
Felsefe-Düşünce
İçimden düşündüğümde o kadar haklıyım ki! Keşke susmayı ögretmemiş olsalardı
Reklam