Tasvirleri ve anlatımı ile kendinizi romanın kahramanı gibi hissederek okuduğunuz bir eser olmuş. Ağır bir kitaptan sonra ara okumaya hafif gidecek bir seçenek olarak seçilebilir.
Ufuk açıcı ve öğretici bir kitap. Bu şekilde düşününce hayata daha farklı bakmanızı sağlıyor ve sürekli olarak yeni sorulara yöneltiyor. Tavsiye ederim.
Gerçekten iyi ve değerli analizleri var. Toplumumuz için çok faydalı olacağını düşünüyorum, sevgi ve değer sanarak yaptığımız hareketlerinin bir çoğunun bireyin gelişimine faydadan çok zarar verdiğini belirtirken kendi geçmişimi sorgulamamı hatta kendimin de anlatılan durumlarda kalmış olduğumu farkettirdi. Tavsiye ederim.