Bugün bir kere daha fark ettim. Her okul çıkışı yalnız da yürüsem, seninle de yürüsem fark etmiyor yokluğun benim için. Artık fark etmiyor. Farkında olmadan bitmişsin, ölmüşsün kafamda sen. Barışsak da, Barışmasak da, seni ne kadar sevsem de hiç bir şeyin benim için eskisi gibi olmayacağını biliyorum. Bugün bir kere daha bir şeyi ne kadar sevsem de, onun için ne kadar ölüp bitsem de hiç bir şeye bağımlı, bağlı kalamayacağımı anladım.
İyi bir abla olamadım,iyi bir çocuk,iyi bir arkadaş,iyi bir insan. Hiçbiri olamadım ben.
Hiçbir kalıba sığamadım. Şu koskoca dünyada hep ben battım göze. Hep ben yanlış anlaşıldım. Ama inanıyorum belki de en çok buna inanıyorum,bir gün bitecek. Hem de kökten. Tüm acılarım,hayal kırıklıklarım. Hepsinden kurtulacağım. Ondan sonra yaşayacak bir hayatım kaldıysa yaşayacağım.