Efendim,kimi horoz dövüştürür,kimi kadeş tokuşturur, kimi de hikaye söyler, saz çalar, türkü çığırır, kime ne? Günahsa benim günahımdır, bana yazılır, ona ne? Ama yok, karışmazsa olmaz. Kendinin cennete gideceği kesinmiş gibi herkesin ölüsüne dirisine ölümden ötesine karışır...