d

d
@Gokced
çok derin bir uykudan uyandım.
“Seni seviyorum ,çünkü... İnsan sevdiği için sever. Aşk’ın hiçbir gerekçesi yoktur.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“İnsan sevince,” diye düşündü, “Nesneler daha çok anlam kazanıyor.”
Sayfa 122·Kitabı okudu
Çünkü ben ne geçmişte ne de gelecekte yaşıyorum.Benim sadece şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir.
“Bir düşü gerçekleştirme olasılığı yaşamı ilginçleştiriyor.”
Sayfa 27·Kitabı okudu
Erkeklerin öyle bir bakışları,öyle bir gülüşleri,ellerini kaldırışları hülasa kadınlara öyle bir muamele edişleri var ki.. Kendilerine ne kadar fazla ve ne kadar aptalca güvendiklerini fark etmemek için kör olmak lazım.