d

d
@Gokced
çok derin bir uykudan uyandım.

d

, bir kitap okudu
Puan vermedi·83 syf.·
2020 11. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Bir insan kendisini bulduktan sonra, onun bu dünyada kaybedebileceği hiçbir şey yoktur. Ve o kişi kendi içindeki insanlığı anladıktan sonra, bütün insanları anlayacaktır.”
“Seni seviyorum ,çünkü... İnsan sevdiği için sever. Aşk’ın hiçbir gerekçesi yoktur.”
“İnsan sevince,” diye düşündü, “Nesneler daha çok anlam kazanıyor.”
Sayfa 122·Kitabı okudu