d

d
@Gokced
çok derin bir uykudan uyandım.
Her günün her anında,benden daha büyük bir gücün içimden akıp geçtiğine inanıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Çölde kendini biraz yalnız hissediyor insan.” “İnsanların içinde de öyle hissedersin,arada pek bir fark yoktur.”
"çölü güzelleştiren, bir yerlerde bir kuyu saklıyor olmasıdır."
“Yüreğimizi neden dinlemeliyiz?” “Çünkü yüreğin neredeyse hazinen de oradadır.”
Sayfa 151·Kitabı okudu
“Bir insan kendisini bulduktan sonra, onun bu dünyada kaybedebileceği hiçbir şey yoktur. Ve o kişi kendi içindeki insanlığı anladıktan sonra, bütün insanları anlayacaktır.”