Sabahattin Ali ile tanışmak bu kitapla kısmetmiş.İyiki de bu kitaba kısmet olmuş..Artık benim için ilk sırada ve bütün kitaplarını okumayı kafaya koydum.Kitaba gelirsek, hani anlatılmaz yaşanır diye bi söz vardır ya, bende diyorum ki anlatılmaz okunur...Çünkü ne desek ne söylesek bişeyler eksik kalacak.Hani o kadar söylenecek şey var ki ama bunları anlatmak için o güzelim kelimeleri bulabilirmiyim bilmiyorum.Bu yüzden mahvetmek istemiyorum ama herkese tavsiyem kesinlikle okuyun, eğer okumasanız çok şey kaybederseniz...