Gökhan akay

Gökhan akay
@Gokhanakay
Mali Müşavir
Yüksek lisans
Ankara
3 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
A sadi! Meğer ne kadar vefasızmışsın!... Bunca yıl geçti aradan, ne bir haber, ne bir mektup?!.. Ona dedim ki: Ey sevgisi kalbimde yer edinen selvi boylu! Senin yüzünü görme bahtiyarlığından ben mahrum iken, o şerefi postacıya mı bağışlasaydım ?
Sayfa 138·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aşk ki, ancak sır olarak kalırsa kalpte çoğalırdı.
Sayfa 79·Kitabı okudu
“Ama gözler kördür. İnsan gözleriyle değil, yüreğiyle bakmalı...”
Sayfa 131·Kitabı okudu
- Burada ne yapıyorsunuz ? Sarhoş üzgün bir şekilde, +“İçiyorum” diye karşılık verdi. - Neden içiyorsun ? + “unutmak için...” Küçük Prens ona acıyarak, -“neyi unutmak için?” diye sordu. Sarhoş, başını önüne eğerek, +”utandığımı unutmak için” diye itiraf etti. - “neden utanıyorsun?” diye sordu. +”İçki içtiğim için!”
Sayfa 71·Kitabı okudu
Ama şarabı şeriat yasaklamıştı. “Kötülük,” dedi Simyacı, “insanın ağzından giren şeyde değildir. Kötülük oradan çıkandadır.”
Sayfa 138·Kitabı okudu