A sadi! Meğer ne kadar vefasızmışsın!... Bunca yıl geçti aradan, ne bir haber, ne bir mektup?!..
Ona dedim ki:
Ey sevgisi kalbimde yer edinen selvi boylu! Senin yüzünü görme bahtiyarlığından ben mahrum iken, o şerefi postacıya mı bağışlasaydım ?
- Burada ne yapıyorsunuz ?
Sarhoş üzgün bir şekilde,
+“İçiyorum” diye karşılık verdi.
- Neden içiyorsun ?
+ “unutmak için...”
Küçük Prens ona acıyarak,
-“neyi unutmak için?” diye sordu.
Sarhoş, başını önüne eğerek,
+”utandığımı unutmak için” diye itiraf etti.
- “neden utanıyorsun?” diye sordu.
+”İçki içtiğim için!”