Öncelikle şunu söylemek istiyorum bence çok güzel bir çizgi romandı içinde üç farklı hikaye var birincisi DÖVÜŞ DÖVÜŞCÜLERİ ikincisi KÜÇÜK DİPPER ve son olarakta YAZ CADILAR BAYRAMI benim favorim Küçük DİPPER bölümü oldu ama genel olarak güzeldi okumanızı tavsiye ederim