Bir film izler gibi kitap okumak... Fareler ve İnsanlar kitabını okurken bu hisse kapıldım. Kitap ince olmasına rağmen anlattıkları, değindikleri ve hissettirdikleri çok daha fazla. Bazen güldüren bazen de duygulandıran bir kitap. Dostluk ve arkadaşlık teması çok iyi işlenmiş. Bitirdikten sonra dakikalarca okuduklarımı düşündüm. Gerçekten etkileyici bir hikaye.
* "İnsan olmak kolay değildir, hele ki 'insanca' yaşanabilecek bir toplum düzeni yoksa!"
* "En iyi planları farelerin ve insanların, sıkça ters gider."