Çocuklarda farklı, gençlerde farklı, yetişkinlerde farklı etki yaratacak bir kitaptı. Okurların her dönemde tekrar tekrar okuduklarında farklı şeyler hissedebilecekleri bir konuya ve içeriğe sahipti.
İlk kısımlarında her ne kadar da çocuk kitabıymış desem de sonrasında gelen hikayelerde, derin anlamları, hayatımda örneklerini hissederek okuduğumu fark ettim. Akıcı dili ve heyecanlı anlatımı ile elimden pek de bırakmak istemediğim bir kitap oldu.