Bir kitabı bitirdiğim zaman hemencik yenisine başlamak istiyorum. Ama yenisine hemen başlamak da istemiyorum çünkü bitirdiğim kitabın beni etkisi altına almasını seviyorum ve o etki bitene kadar yenisine başlamıyorum. Sizde de oluyor mu ?
Bir kitabı bitirdiğim zaman hemencik yenisine başlamak istiyorum. Ama yenisine hemen başlamak da istemiyorum çünkü bitirdiğim kitabın beni etkisi altına almasını seviyorum ve o etki bitene kadar yenisine başlamıyorum. Sizde de oluyor mu ?
Bir kitabı bitirdiğim zaman hemencik yenisine başlamak istiyorum. Ama yenisine hemen başlamak da istemiyorum çünkü bitirdiğim kitabın beni etkisi altına almasını seviyorum ve o etki bitene kadar yenisine başlamıyorum. Sizde de oluyor mu ?