Gözde

Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Öykü
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Heyhat, saadet dedikleri el, insanları okşamakta pek hasistir.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Öykü
Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?
Sayfa 39·Kitabı okudu
Öykü
“Yarın öldüğümüz zaman birisi bize sorsa: ‘Dünyada neler gördünüz?’ dese herhalde verecek cevap bulamayız... Koşmaktan görmeye vaktimiz olmuyor ki...”
Sayfa 39·Kitabı okudu
Öykü
“İçimdeki ateş, herkesin ısınmak için bana sokulmasına kâfiydi. Ben de onu üfleyerek çoğaltmak, orada bir yangın yapmak ihtiyacı duymuyordum... Lâkin, ey sevgilim, görüyorum ki bu, kıvılcımlarını senin kalbine sıçratamayacak kadar fersizmiş. Fakat bunu yanardağ yapacak kudret bile bende var.”
Sayfa 26·Kitabı okudu
Öykü