İçinizde, işlediğiniz bir suçun ağırlığı varken, bir işi her zamankinden daha büyük bir dikkatle ele almanız ne tuhaftır. Böylelikle de, sanki pişmanlığınızı belirtmiş olduğunuzu sanırsınız.
Eğer sorunlar üzerinde düşünüp onları kendi kendime çözümlemeye ve birtakım soruların cevaplarını yine kendi kendime vermeye kalkışmamış olsaydım, alışılmış ölçüler açısından bakıldığında, daha mutlu sayılabilecek bir hayat sürer, belki de daha çok saygı görürdüm demek istiyorum sadece.