Kirpik uçlarında asılı yaşam
Onlar kırpınca günler oluşuyor
Nemli gözlerini görünce
Ömür uzuyor
Ellerine bakıyorum
Hep kalbimi tutsa keşke diyorum
Yüreğimin ritmini avcuna bırakıyorum
Güzel bir ezgi ezberlet ona
İyi bir müzik çıksın ortaya
Düet yapsınlar
Ellerin ve gönlüm,
Kulak kabartsın tüm yıllar sözlerimize
~Sezai Atay~