Güzel

Hız çağındayız artık. Ölülerin beklediği, bekleyenlerin öldüğü devirde.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Keşke herkesinde empati kurma şekli böyle olsa ))
Hani karınıza şiddet uyguluyorsunuzdur, o da haklı olarak dava açar , boşanırsınız, bir süre sonra cinsiyet değiştirirsiniz , o da değiştirir, tekrar evlenirsiniz, bu defa o içip içip sizi döver ya ... İşte her şeyle, herkesle öyle yoğun bir empati kurabiliyordum.
Baltasar Gracian "Beklemek" : demiş "he­ves ve ihtirastan arınmış, sabırla bezenmiş bir kalbe alamet­tir."
O bendim ...
Bir tarafındakiler gülüyor, Bir tarafındakiler ağlıyordu. Biri vardı aralarında. Düşünüyor, hayata bakıyordu.
Galiba düşünüyorum, herhalde varım. - AMBROSE BIERCE